Idealism is what precedes experience; cynicism is what follows...

Thursday, September 27, 2007

The Daily Motivator : 10 Ways for a Web Worker to Achieve Work-Life Balance

Som en af de der hyppigt ligger i toppen af den ugentlige inddaterings-summering i det firma jeg er tilknyttet tager jeg mig den frihed at dele denne artikel med jer.

Det er helt almindelig viden, men da det efterhånden er påvist udover nogen tvivl at produktiviteten (for slet ikke at nævne livskvaliteten) sænkes såfremt man glemmer at udøve fysisk udfoldelse samt at have et ikke-arbejdsrelateret liv gør det vel ikke noget at minde os selv og hinanden om det en gang imellem.

http://webworkerdaily.com/2007/09/14/10-ways-for-a-web-worker-to-achieve-work-life-balance/

1 comment:

Unknown said...

Det er 10 rigtig gode tips. Jeg prøver selv at lade være med at være besat af alle de ting, som jeg alligevel ikke kan nå eller har indflydelse på - husk kontrolcirklen!

My Network